Informace o školení

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 01.01.2018
13:00 - 16:00

Místo konání
ŠKOLÍCÍ CENTRUM


Toto školení Vám můžeme připravit také na míru. V případě zájmu nás kontaktujte.

Náplň školení

Věnuje se Váš podnik digitálnímu marketingu?

 

Na semináři Vás naučíme efektivně pracovat s nástroji pro e-mail marketing a jak jeho pomocí zautomatizovat rutinní obchodní procesy. Na praktických příkladech si perfektně osvojíte procesy a pracovní prostředí libovolného programu. Budete umět zařadit e-mail marketing do obchodní strategie Vaši firmy. Budete vědět jak začít a propojit nástroj s ostatními digitálními kanály. Ukážeme si pokročilejší funkce, které ulehčí každodenní agendu Vám i Vašim kolegům a v neposlední řadě se podíváme na to, jaké benefity Vám může e-mail marketing přinést a jak je změřit.

Komu je seminář určen:

  • Pracovníkům marketingových a obchodních oddělení.
  • Majitelům firem a vedení společnosti.

Struktura semináře:

Zařazení e-mailového marketingu do obchodní strategie firmy

  • Současné teorie digitálního marketingu
  • Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle
  • Význam E-mail marketingu a současné trendy

Jak úspěšně začít

  • Marketingový a mediální plán
  • Výběr platformy
  • Příprava obsahu – listy, šablony, kampaně
  • Proces rozesílky

Segmentace, personalizace, automatizace

  • Segmenatce dle geolokálních a procesních hledisek
  • Personalizace dle jména či zájmů. Podmíněný obsah
  • Základní druhy automatizací a jejich nastavení

Analytika

  • Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň
  • Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají
  • Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat Google Analytics

Lektor:

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. V poslední letech pracoval na 20ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing.


Cena: 1790 Kč/osoba – 3 hodinové školení.

Účastníci si odnesou certifikát o absolvování a šablony nástrojů v papírové i digitální podobě.

 Kapacita semináře omezena.

Termín semináře připravujeme.