Informace o školení

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 19.02.2019
9:00 - 14:00

Místo konání
ŠKOLÍCÍ CENTRUM


Toto školení Vám můžeme připravit také na míru. V případě zájmu nás kontaktujte.

Náplň školení

PRAKTICKÝ VÝKLAD K ELEKTRONICKÉ KOMUNIKACI VE VEŘEJNÉM ZADÁVÁNÍ

Posledním významným časovým milníkem pro přechod na stoprocentní elektronickou komunikaci při zadávání veřejných zakázek podle zákona o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. bylo datum 18. 10. 2018, od kterého jsou všichni zadavatelé s dodavateli povinně komunikovat elektronicky vyjma zákonem stanovených výjimek.

Seminář se tak zaměří na způsoby elektronické komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem včetně povinné elektronické komunikace s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže ČR. Prostor bude věnován elektronickým podpisům, které jsou nezbytné pro úplnost elektronické komunikace, otázkám prokazování doručování při elektronické komunikace, používání elektronických nástrojů včetně profilu zadavatele. Seznámíte se s důsledky porušení v případě nedodržení povinné elektronické komunikace.

Akreditace MV ČR: Probíhá akreditační řízení.

Komu je seminář určen: 

  • Úředníkům a vedoucím úředníkům veřejné správy v jejichž kompetenci je daná problematika.

Struktura semináře:

Podávání a přijímání nabídek včetně dokladů o kvalifikaci a jistoty

  • V současné době mají dodavatelé prozatím obtíže podávat elektronické nabídky. Je třeba, aby zadavatelé popsali do zadávacích podmínek způsob podávání nabídek prostřednictvím elektronického nástroje přesně a jednoduše, a to včetně předkládání jistoty v elektronické podobě, aby se v praxi nestávalo, že z technických důvodů nebudou nabídky dodavateli podávány, a tudíž nebude docházet k řádné hospodářské soutěži.
  • Podmínky způsobu podávání a přijímání elektronických nabídek, včetně dokladů o kvalifikaci a jistoty a jejich úskalí.

Otevírání nabídek

  • Jak na straně dodavatele, tak na straně zadavatele je nutné si uvědomit, že otevírání elektronických nabídek je neveřejné a zaběhnuté procesy při otevírání obálek s nabídkami již nelze používat.

Posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení – objasnění nebo doplnění, výzva k předložení dokladů podle § 122 zákona o zadávání veřejných zakázek

  • Při posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení budou žádosti o objasnění nebo doplnění nabídek i odpovědi na ně nebo výzvy k předložení dokladů podle § 122 zákona o zadávání veřejných zakázek a samotné doklady posílány výlučně elektronicky, čímž by mělo dojít k výraznému zrychlení procesu zadávání veřejných zakázek, protože jsou již všichni zadavatelé a dodavatelé povinni spolu komunikovat elektronicky.

Oznámení o výběru dodavatele

  • Problematika originálů dokumentů, prokazování doručování při elektronické komunikace a jeho právní úprava, včetně praktických příkladů.

Uzavření smlouvy, formuláře odesílané do věstníku veřejných zakázek a úředního věstníku EU, uchovávání dokumentace o zadávacím řízení

  • Nejrozsáhlejší problematikou se v současné době jeví uzavírání smluv elektronicky, včetně uchování dokumentace o zadávacím řízení, proto se vzdělávací předmět zaměří na elektronické podpisy, které jsou nezbytné pro úplnost elektronické komunikace, např. při podepisování smluv.
  • Používání elektronických nástrojů včetně profilu zadavatele z pohledu běžného uživatele, který by měl mít nejenom základní znalost právních předpisů o e-nástrojích, ale i jejich technického fungování.

Námitkové řízení, diskuze a prostor pro dotazy účastníků

  • V případě nedodržení povinnosti elektronické komunikace se v průběhu školení posluchači seznámí s důsledky porušení této povinnosti.
  • Diskuze a dotazy.

Lektor

JUDr. Michaela Poremská, Ph.D., LLM se zabývá zadáváním veřejných zakázek od roku 2006 a od roku 2009 používá při zadávání veřejných zakázek pouze elektronické nástroje. Píše odborné články na téma elektronizace veřejných zakázek a je autorkou několika knih na téma veřejných zakázek. 


Cena:  1 690 Kč/osobaCena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení.

Při účasti 3 a více osob ze stejné instituce poskytujeme slevu 10% z celkové ceny.


Místo konání: 

Školicí centrum, Kotkova 384/4, 703 00 Ostrava – Vítkovice

Těšíme se na Vás!!!

Rezervace



1 690 Kč

Účastník 1

Účastník 2

Účastník 3

Účastník 4

Účastník 5

Způsob platby : Převodem na účet

Registrací na toto školení souhlasíte s našimi obchodními podmínkami:
Obchodní podmínky

Položky označené takto * jsou povinné.