Informace o školení

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 01.02.2018
9:00 - 13:00

Místo konání
ŠKOLÍCÍ CENTRUM


Toto školení Vám můžeme připravit také na míru. V případě zájmu nás kontaktujte.

Náplň školení

Je čas sestavit plán a cíle Vaší marketingové strategie

Na semináři Vás podrobně seznámíme s tvorbou marketingového plánu. Od stanovení firemní vize a podnikatelského modelu, přes analýzy až k sestavení konkrétních cílů a plánu jejich realizace. Na praktických příkladech si perfektně osvojíte tvorbu podnikatelských modelů. Naučíte se měřit konkurenční sílu a nakouknete k dalším užitečným analýzy. Ukážeme si jak realizovat SWOT analýzu, která nezapadne v kartotéce. A v neposlední řadě se naučíme správně nazývat cíle, kterým můžeme určit termín, zodpovědnost a dále s ním pracovat v rámci sestaveného plánu.

Komu je seminář určen:

  • Pracovníkům marketingových a obchodních oddělení.
  • Majitelům firem a vedení společnosti.

Struktura semináře:

Marketingový plán 101

  • Jak sestavit misi, vizi a cíle.
  • Definujte stávající podnikatelský model.
  • Analyzujte ho zvenku i zevnitř.
  • Sepište plán realizace Vaší strategie s odpovídajícími cíli a termíny.

Vytvořte podnikatelský model

  • Kolo konkurenční strategie.
  • Marketingový mix 7P.
  • Schéma podnikatelského modelu.

Změřte si konkurenční sílu a běžte ještě dál

  • Proč měřit konkurenční sílu.
  • Jak měřit konkurenční sílu a vývojový trend.
  • PESTLE analýza, Finanční analýza, Schéma hodnotové nabídky.

Zanalyzujte svůj podnikatelský model zvenku i zevnitř – SWOT analýza

  • Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň.
  • Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají.
  • Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat Google Analytics.

Stanovte si cíle, které jsou SMART

  • Konkrétní, měřitelné, dosažitelné a realistické cíle.
  • Časově ukotvené cíle.
  • Vyhodnocené a odměněné cíle.

Sestavte podrobný plán realizace – Gantt diagram

  • Jak Ganttův diagram vznikl a jak vypadá.
  • Work breakdown structure.
  • Jak si Ganttův diagram vytvořit a používat v praxi?

Lektor:

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. V poslední letech pracoval na 20ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing.


Cena: 2290 Kč/osoba – 4 hodinové školení.

Účastnící si odnesou certifikát o absolvování a řadu užitečných pomůcek v tištěné i digitální podobě.

Kapacita semináře omezena.

Termín semináře připravujeme.