info@skoleni365.cz

+420 733 715 123

Získávání nových zákazníků pomocí digitálních nástrojů

Vytvořte si efektivní systém, díky kterému budete získávat nové kontakty automaticky! 365 dní v roce a za zlomek nákladů, které byste běžně vydali za veletrh, či nové katalogy.

Na semináři Vás naučíme jak vytvořit efektivní digitální strategii pro získávání nových kontaktů v zahraničí. Ukážeme si pomocí kterých digitálních nástrojů jsme schopni identifikovat potenciální zákazníky a na praktických příkladech si perfektně osvojíte způsoby, jak tyto nová spojení zaujmout. Budete umět nastavit kritéria a cíle pro oslovování potenciálních klientů a v neposlední řadě si předvedeme, jak tyto kontakty metodicky přeměňovat ve věrné zákazníky. To vše se zřetelem na efektivní využívání časových, lidských i finančních zdrojů.


Cena:  2 990 Kč bez DPH/osoba. Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení.

Doporučujeme si s sebou vzít vlastní počítač!

Tento kurz Vám můžeme připravit také na míru.
V případě zájmu nás kontaktujte.

Informace o školení

Datum a čas

27.06.2019
9:00 - 16:00

Místo konání

ŠKOLENÍ365

nahrávám mapu....

2 990 Kč bez DPH

Rezervovat

Detail školení

Struktura semináře:

Zařazení digitálních nástrojů do obchodní strategie firmy

  • Aktuální stav marketingu v Česku a porovnání se světem
  • Současné teorie digitálního marketingu
  • Nástroje využívané v digitálním marketingu a jejich cíle

Jak identifikovat potenciální zákazníky

  • Životní cyklus zákazníka
  • Tvorba marketingových person a profilů ideálního zákazníka
  • Nástroje a způsoby identifikace kontaktů

Jak zaujmout a oslovit potenciální zákazníky

  • Tvorba obsahu pro jednotlivé fáze životního cyklu zákazníka
  • Příprava webu pro efektivní sběr kontaktů
  • Využití nástrojů digitálního marketingu pro sběr kontaktů

Jak přeměnit horké kontakty ve věrné zákazníky

  • Vyživování leadů, skórování a jejich segmentace
  • Jaké jsou průmyslové standardy a co lze považovat za úspěšnou kampaň
  • Jaké si zvolit cíle, a které informace nás zajímají

Závěrem

  • Co sledovat, značkovat a vyhodnocovat
  • Doporučené zdroje k dalšímu vzdělávání
  • Nástroje pro analýzu konkurence

 

Lektor

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu. Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.

Zobrazit více

Rezervace školení

2 990 Kč bez DPH

2 990 Kč

Seznam účastníků

Fakturační údaje

Způsob platby: Bankovním převodem

* Takto označené položky jsou povinné na vyplnění

Odesláním formuláře berete na vědomí zásady zpracování osobních údajů.


VZDĚLÁVÁNÍ – INVESTICE, KTERÁ SE VYPLATÍ

Aktuality emailem!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace