Jak jednat s člověkem v krizi

Získejte přehled o postupech při jednání s člověkem v krizi s ohledem na verbální a neverbální stránku komunikace.

V rámci akreditovaného kurzu se dozvíte, čeho se při jednání s klientem v krizi vyvarovat a dále se seznámíte s podpůrnou sítí organizací a s informacemi o tom, kam je možné se obrátit pro navazující péči o klienta.

Akreditace MPSV ČR: A2023/0955-SP (6 vyučovacích hodin).


Toto školení je akreditováno Ministerstvem práce a sociální věci ČR a cena je osvobozena od DPH. Cena bez DPH je tak cenou konečnou.

Informace o školení

Detail popis kurzu

Komu je webinář určen: 

  • sociálním pracovníkům.

Struktura webináře: 

Úvod do problematiky.

  • Vymezení základních pojmů.
  • Definice krize.
  • Fáze krize.

Zásady jednání s člověkem v krizi.

  • Pravidla poskytování bezpečí.
  • Jak komunikovat s člověkem v krizi, aplikace základních pravidel komunikace (verbální a neverbální stránka).
  • Čeho se vyvarovat.

Podpůrná síť.

  • Podpůrná síť organizací, na které je možné se obrátit.

Sdílení zkušeností z praxe.


Jak funguje online školení a co budete potřebovat

Školení je realizováno přes internetový prohlížeč. Den před konáním školení obdržíte email, ve kterém je uveden odkaz pro účast na online školení, a současně obdržíte studijní materiály. V den konání kurzu stačí kliknout na daný odkaz. V případě jakýchkoliv technických problémů během školení nás můžete kdykoli telefonicky kontaktovat. Školení probíhá prostřednictvím aplikace Microsoft Teams.

Výuka probíhá v živém přenosu a samozřejmě můžete lektorovi pokládat dotazy. 

Aktuálně vypsané termíny