Jak jednat s člověkem v krizi
Získejte přehled o postupech při jednání s člověkem v krizi s ohledem na verbální a neverbální stránku komunikace.
V rámci akreditovaného kurzu se dozvíte, čeho se při jednání s klientem v krizi vyvarovat a dále se seznámíte s podpůrnou sítí organizací a s informacemi o tom, kam je možné se obrátit pro navazující péči o klienta.
Akreditace MPSV ČR: A2023/0955-SP (6 vyučovacích hodin).
Toto školení je akreditováno Ministerstvem práce a sociální věci ČR a cena je osvobozena od DPH. Cena bez DPH je tak cenou konečnou.
Informace o školení
NaN Kčbez DPH
Poptat kurzDetail popis kurzu
Komu je webinář určen:
- sociálním pracovníkům.
Struktura webináře:
Úvod do problematiky.
- Vymezení základních pojmů.
- Definice krize.
- Fáze krize.
Zásady jednání s člověkem v krizi.
- Pravidla poskytování bezpečí.
- Jak komunikovat s člověkem v krizi, aplikace základních pravidel komunikace (verbální a neverbální stránka).
- Čeho se vyvarovat.
Podpůrná síť.
- Podpůrná síť organizací, na které je možné se obrátit.
Sdílení zkušeností z praxe.
Jak funguje online školení a co budete potřebovat
Školení je realizováno přes internetový prohlížeč. Den před konáním školení obdržíte email, ve kterém je uveden odkaz pro účast na online školení, a současně obdržíte studijní materiály. V den konání kurzu stačí kliknout na daný odkaz. V případě jakýchkoliv technických problémů během školení nás můžete kdykoli telefonicky kontaktovat. Školení probíhá prostřednictvím aplikace Microsoft Teams.
Výuka probíhá v živém přenosu a samozřejmě můžete lektorovi pokládat dotazy.