info@skoleni365.cz

+420 733 715 123

Sociální sítě a efektivní komunikace

Jak a proč se zviditelnit na sociálních sítích a které sítě vybrat

Zapojte zákazníky do tvorby své značky a získejte je na svou stranu

Sociální sítě mění radikálně svět marketingové komunikace, public relations i životní styl zákazníků! Počet aktivních uživatelů sociálních sítí prudce roste, stejně tak se prodlužuje doba, kterou na nich aktivně trávíme každý den. Víte, jak sociální sítě využít pro marketing a reklamu a zviditelnit na nich svou značku? Pokud vytvoříte unikátní atraktivní obsah, budou uživatelé s nadšením toto sdělení dále sdílet s nadšením a ušetříte tak finance za nákup medií. Sociální sítě jsou komunikací budoucnosti – naučte se na kurzu, jak si včas udržet své místo na trhu.

 „Když spojíme pavučiny, můžeme spoutat i lva.“ Etiopské přísloví


Cena: 3 990 Kč bez DPH/osoba. Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení.

Při účasti 2 a více osob ze stejné firmy poskytujeme slevu 10% z celkové částky zaplacené za školení.


Místo konání: Seminář se koná v šedé budově na adrese Janáčkova 1024/18, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz. Pro vstup do budovy je nutno zazvonit na zvonek s označením EDUBASE s.r.o. Možnost parkování je na placeném parkovišti u Bauhausu – Janáčkova 3139/22, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz.

Tento kurz Vám můžeme připravit také na míru.
V případě zájmu nás kontaktujte.

Informace o školení

Datum a čas

14.11.2019
9:00 - 16:00

Místo konání

ŠKOLENÍ365

nahrávám mapu....

3 990 Kč bez DPH

Rezervovat

Detail školení

Co se naučíte

  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás
  • Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky
  • Uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
  • Získáte ucelený přehled o sociálních sítích a jejich využití v marketingu pro přínosnou komunikaci se zákazníky i zaměstnanci
  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky
  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum a bude se šířit organickým dosahem ZDARMA
  • Zjistíte, jak využít buzz marketing a word of mouth
  • Budete společně s lektorem a ostatními účastníky hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou firmu

Komu kurz pomůže

  • Marketing managerům a brand managerům
  • Pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komunikace
  • Všem zadavatelům a tvůrcům reklam
  • Specialistům pro tvorbu a správu sociálních sítí
  • Reklamním, komunikačním agenturám a grafickým studiím

Metody a techniky – jak se to naučíme

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků

Obsah kurzu

Komunikační strategie značky – nové možnosti

  • Jak zařadit sociální sítě a nová media do jednotné komunikační strategie své značky a firmy
  • Změna životního stylu a změna komunikačních modelů
  • Jaké sociální sítě vybrat – cena za zásah cílové skupiny
  • Změřte svůj vliv na sociálních sítích 

Content marketing – obsahová strategie

  • Benefity a přidaná hodnota značky
  • Formy obsahu, které zaujmou
  • Kdo tvoří obsah  a jak

Nová media, nové způsoby komunikace

  • Cíle, které lze a nelze dosáhnout
  • Dialog se zákazníkem
  • Kdo jsou brand ambasadoři
  • Jak psát svůj blog a e-mailing

Interní komunikace – role zaměstnanců

  • Na co si dát pozor
  • Jak zapojit do hry své zaměstnance
  • Změna a nastavení interních procesů

Facebook – nový životní styl

  • Data a čísla
  • Jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak
  • Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace
  • Jak získávat fanoušky své firemní stránky
  • Rizika nákupu fanoušků firemní stránky
  • Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní
  • Placená reklama  – unikátní možnosti přesného zacílení

LinkedIn – medium odborné komunikace

  • Propagace své značka a firmy
  • Proč je dobré mít svůj profesní životopis c.v.  – osobní profil na LinkedIn
  • Tvorba firemního profilu
  • Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat
  • HR marketing – budujeme značku zaměstnavatele
  • Co nedělat – co je neprofesionální

Instagram – visuální komunikace

  • Jeden obrázek řekne víc než tisíc slov
  • Jak pracovat s hashtagy
  • Jak pracovat s visuálem a identotou značky
  • Algoritmus zobrazování obsahu

Virální efekt a video marketing – YouTube

  • Nejvíce sdíleným formátem komunikace na sociálních sítích je video!
  • YouTube a video svět – jaké video skutečně zaujme cílovou skupinu
  • Jak dělat a nedělat virální video
  • Fenomén YouTubeři – jak je využít pro marketing své fimy a značky

Rizika a souvislosti – jak uspět na trhu

  • Příklady selhání komunikace na sociálních sítích
  • Jak správně reagovat – krizová komunikace
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?
  • Fenomén Fakenews a hoax – žijeme v době falešných zpráv
  • Word of mouth a buzz marketing – jak šířit dobrý obsah

Lektor

Vít Baloušek, lektor a marketingový konzultant. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě – školil mimo jiné tyto značky: Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR.

Zobrazit více

Rezervace školení

3 990 Kč bez DPH

3 990 Kč

Seznam účastníků

Fakturační údaje

Způsob platby: Bankovním převodem

* Takto označené položky jsou povinné na vyplnění

Odesláním formuláře berete na vědomí zásady zpracování osobních údajů.


VZDĚLÁVÁNÍ – INVESTICE, KTERÁ SE VYPLATÍ

Aktuality emailem!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace