info@skoleni365.cz

+420 733 715 123

Tvůrčí psaní pro efektivní reklamu: texty, které prodávají.

Jak napsat reklamní texty, které prodávají?

Napsat dobrý reklamní text není zdaleka pouze a jenom o textu, ale o znalosti marketingové strategie pro danou firmu a značku. Nikdy nepodceňujte přípravu postavenou na dokonalém zadání formou kreativního briefu – stejně jako u stavby domu platí pravidlo, že snadněji se předělá zadání na papíře než hotová stavba. Umíte mluvit srozumitelně řečí zákazníka a znáte jeho životní styl a hodnoty?


Cena:  4 990 Kč bez DPH/osoba. Cena zahrnuje občerstvení, studijní materiály a osvědčení o absolvování školení.

Při účasti 2 a více osob ze stejné firmy poskytujeme slevu 10% z celkové částky zaplacené za školení.


Místo konání: Prostory Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR se nachází přímo u stanice metra a tramvaje Karlovo náměstí, v budově Černý pivovar nad prodejnou Albert a drogerie DM. Vchod je označen tabulí s logem a názvem asociace. Učebna se nachází v 6. patře s výtahem.

Tento kurz Vám můžeme připravit také na míru.
V případě zájmu nás kontaktujte.

Informace o školení

Datum a čas

03.12.2019
9:00 - 16:00

Místo konání

Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR

nahrávám mapu....

4 990 Kč bez DPH

Rezervovat

Detail školení

Cíle a přínosy – co se naučíte:

  • Poznáte, co všechno musí znát a umět copywriter – reklamní textař
  • Naučíte se tvořivě myslet – pochopíte idea making v reklamě
  • Zjistíte, proč je důležitý nápad neboli kreativní koncept
  • Osvojíte si principy tvory reklamních textů v různých médiích

Cílová skupina – komu kurz pomůže

  • Marketing managerům a brand managerům
  • Pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komunikace
  • Všem zadavatelům a tvůrcům reklam
  • Reklamním, komunikačním agenturám a grafickým studiím

Metody a techniky – jak se to naučíme

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků

Obsah kurzu:

Příprava – otázka strategie

  • Vnímejte souvislosti – marketingová strategie
  • Komunikační strategie – tvorba značky
  • Proč je zásadní výzkum a znalost cílové skupiny
  • Konkurence a monitoring její komunikace

Jak formulovat zadání – kreativní brief

  • Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. kreativní brief
  • Klíčová část zadání – co budeme sdělovat cílové skupině
  • Kdo zadání schvaluje
  • Kudy ne při sestavování kreativních briefů

Idea making – vymýšlení reklamních kampaní

  • Tvorba kreativních konceptů krok za krokem
  • Zdroje inspirace a kde je nacházet
  • Síla visuálu – jeden obrázek řekne více než tisíc slov
  • Návaznost na art direction

Vyprávějte příběh – storytelling

  • Struktura příběhu
  • Příběh – jak být stručný
  • Velké filmové příběhy

Copywriting – psaní reklamních textů

  • Vztah textu a klíčového visuálu
  • Struktura textů – výzva k akci
  • Jak napsat prodejní e-mail

Tvorba reklamy – jednotlivá média

  • Jak psát texty v jednotlivých komunikačních kanálech
  • Tvoříme a vymýšlíme inzeráty – letáky – billboardy – radiospoty
  • Jak tvořit tv spoty – storyboards
  • Tvoříme direct marketing – pravidla pro direct maily
  • P.OS. – Promotions – soutěže – Special events
  • Internetový marketing – tvorba web stránek a SEO

Na co si dávat pozor

  • Rozdíl mezi kopírováním nápadů a inspirací – ochrana autorských práv
  • Kritické momenty při vymýšlení, tvorbě a realizaci kampaní

Lektor

Vít Baloušek, lektor a marketingový konzultant. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe a zaměřuje se na zlepšování výsledků.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě – školil mimo jiné tyto značky: Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR.

Zobrazit více

Rezervace školení

4 990 Kč bez DPH

4 990 Kč

Seznam účastníků

Fakturační údaje

Způsob platby: Bankovním převodem

* Takto označené položky jsou povinné na vyplnění

Odesláním formuláře berete na vědomí zásady zpracování osobních údajů.


VZDĚLÁVÁNÍ – INVESTICE, KTERÁ SE VYPLATÍ

Aktuality emailem!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace